Wednesday, February 16, 2011

ALHAMDULILLAH.....KERANA KAU....


Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah....

Syukur kepada-Mu Ya Allah...

kerana Kau memanjangkan usiaku sehingga saat ini...

kerana Kau memberikan aku kehidupan sehingga saat ini...

kerana Kau memberikan aku seorang suami yang amat menyayangi diriku...

kerana Kau memberikan aku seorang suami yang amat menyintai diriku...

kerana Kau memberikan aku seorang suami yang amat sabar dengan karenahku...

kerana Kau memberikan aku seorang suami yang sentiasa risau tentang diriku...

kerana Kau memberikan aku seorang suami yang sentiasa prihatin akan diriku...

....Terima kasih tak terhingga dapat ku ungkapkan pada Mu Ya Allah atas segala nikmat yang Kau berikan pada diriku ini...

....ku sedari diri ini masih jauh dari ilmu Mu yang luas itu...

....maafkanlah aku atas segala keterlanjuranku....

....izinkanlah aku memperbaiki kelemahan diriku ini...

....sesungguhnya aku syukuri segala nikmat yang diberi...



#sesungguhnya nikmat dunia hanyalah sementara ...yang abadi...hanyalah Allah SWT..
sebagai hambanya..ain hanya mampu berserah dan memohon moga diri ini sentiasa mendapat hidayah dan dijauhkan dari kesesatan...amin...

No comments:

Post a Comment

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.
Terima kasih pada semua yang sudi meluangkan masa membaca blog ain. Pendapat / pandangan anda amat ain hargai..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SAHABAT NUR

SAHABAT NUR