Thursday, May 5, 2011

YA ALLAH...


Assalamualaikum, salam sejahtera sahabat ain sekalian.Moga kalian semuanya dalam keadaan sihat dan dirahmati Allah SWT selalu, amin.

Ya Allah...

kuatkanlah hati ini menerima dugaan daripada Mu

Ya Allah...

sesungguhnya aku syukuri nikmat kesedihan ini

Ya Allah...

bantulah aku dengan petunjuk daripada Mu

Ya Allah...

maafkanlah aku andai selalu menyakiti hati Mu

Ya Allah...

hanya kepada Mu aku memohon

Ya Allah...

hanya kepada Mu aku berserah

Ya Allah...

bimbinglah aku...pimpinlah aku...

Ya Allah

hanya pada Mu ku panjatkan rasa syukur atas nikmat kesedihan ini...amin.

Setiap kali apabila kita dibelenggu kesedihan, janganlah sesekali merungut.Banyakkan bersabar dan banyakkanlah mengingati Allah SWT.Adalah lebih baik sentiasa mengingati Allah tidak kira di masa senang/susah.

InsyaAllah, dengan mengingati Allah hati menjadi tenang dan masalah kita semakin dipermudahkan.

Bertemu lagi di coretan akan datang.

No comments:

Post a Comment

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.
Terima kasih pada semua yang sudi meluangkan masa membaca blog ain. Pendapat / pandangan anda amat ain hargai..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SAHABAT NUR

SAHABAT NUR