Friday, July 1, 2011

MUHASABAH CINTA



..adakala diri ini berasa ingin pergi jauh..
..jauh drp pandangan manusia..
..adakala diri ini bkata-kata..
..alangkah indah berada di satu tempat yg tenang dan indah..
..diri ini ingin berada dekat dengan NYA...
..walau ku tahu Allah sentiasa ada di mana-mana..
..diri ini sedar tidaklah sesempurna mana..
..namun ku inginkn ketenangan itu..
..adakah diri ini dapat merungkai persoalan hati..
..aku sedar, aku tidak layak ke syurga Fidraus Mu..
..namun tidak juga aku ingin ke neraka Mu..
..sekiranya aku mati..matikanlah aku dalam keadaan beriman..
..Ya Allah..Ya Rahman..Ya Rahim..maafkanlah aku..Aamin..;(






Assalamualaikum, salam sejahtera sahabat ain sekalian..Tiada apa yang ain dapat kongsikan kali ini.Hanya luahan rasa hati yang terbit di ketika ini.InsyaAllah, kita bertemu lagi di coretan akan datang yea.

1 comment:

  1. Salam Ain,

    Semoga memperolehi ketenangan hati pada hari2 mendatang ini. Take care ya

    ReplyDelete

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.
Terima kasih pada semua yang sudi meluangkan masa membaca blog ain. Pendapat / pandangan anda amat ain hargai..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SAHABAT NUR

SAHABAT NUR